| 1 | Ortaokul Görsel Sanatlar Öğretmenlerinin Sanat Eleştirisi ve Estetik Öğrenme Alanına İlişkin Görüşleri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2025 | Tamamlandı |
| 2 | Öğretmen adaylarının görsel sanatlar dersinde sosyal medyanın portfolyo olarak kullanımı hakkındaki görüşleri | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Görsel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2024 | Tamamlandı |
| 3 | Görsel sanatlar dersi kapsamında öğrenci uygulamalarının göstergebilimsel analizi | Yüksek Lisans | Burdur Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2023 | Tamamlandı |
| 4 | İlköğretim öğrencilerinde stereotip (Klişe) resim kullanımı ve bilgi ilişkisinin değerlendirilmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Eğitim Bilimleri Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2013 | Tamamlandı |
| 5 | Görsel sanatlar dersi alan öğrencilerin akademik başarılarının sosyo-kültürel özellikler açısından incelenmesi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2012 | Tamamlandı |
| 6 | Çizgi ile ilgili temel konuların öğretiminde oyunlaştırılmış yaratıcı etkinliklerin öğrenme erişisine etkisi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2011 | Tamamlandı |
| 7 | Öğretmen adaylarının yaratıcılık düzeyleri | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Güzel Sanatlar Ana Bilim Dalı | 2010 | Tamamlandı |
| 8 | İlköğretim 6. sınıf öğrencilerinin sanatsal yaratıcılık düzeyleri | Yüksek Lisans | Süleyman Demirel Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Resim-İş Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2008 | Tamamlandı |
| 9 | 06-11 yaş öğrencilerin ailesel ve bireysel özelliklerinin resimlerine yansimasi | Yüksek Lisans | Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi / Sosyal Bilimler Enstitüsü / Güzel Sanatlar Eğitimi Ana Bilim Dalı | 2008 | Tamamlandı |