Makaleler

Makale Adı Yazarlar Yayın Yeri Yılı Açıklama
1 infoOrtaokul Matematik Öğretmen Adaylarının İdeal Matematik Öğrenme Ortamlarına Yönelik İnanışlarıÇELİKSOY DENİZ,ARSLAN OKANCumhuriyet International Journal of Education2024Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, Education Full Text (H. W. Wilson) Database Covarage List
2 infoTeacher identities and teacher identity change in pre-service mathematics teachers’ metaphorsARSLAN OKAN, HASER ÇİĞDEMResearch in Mathematics Education2024Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, SCOPUS
3 infoWho Is a Mathematics Teacher and What Does a Mathematics Teacher Do?HASER ÇİĞDEM, ARSLAN OKAN, ÇELİKDEMİR KÜBRAInternational Journal of Science and Mathematics Education2024Uluslararası, Hakemli, Elektronik, SSCI
4 infoInvestigating beginning mathematics teachers’ teacher identity development through emotion diariesARSLAN OKANInternational Journal of Mathematical Education in Science and Technology2023Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
5 infoMatematik Öğretmen Kimliği: Ölçek Uyarlama ve Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretmen Kimliklerini Belirleme ÇalışmasıARSLAN OKANMehmet Akif Ersoy Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi2023Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
6 infoSupporting teacher identity development of preservice middle school mathematics teachers in informal learning environmentsARSLAN OKANReflective Practice2023Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, ESCI, ERIC, BEI, H. W. Wilson
7 infoThe mathematics teacher identity of two early career mathematics teachers and the influence of their working communities on its developmentARSLAN OKAN, HASER ÇİĞDEM, Van Zoest Laura R.Journal of Mathematics Teacher Education2022Uluslararası, Hakemli, Elektronik, SSCI
8 infoValidity and Reliability Evidences of the Origami based Mathematics Lesson Plan Evaluation RubricARSLAN OKANAhi Evran Üniversitesi Kırşehir Eğitim Fakültesi Dergisi2022Ulusal, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
9 infoInvestigating Pre-service Teachers’ Origami-based Mathematics Lesson PlansARSLAN OKANJournal of Theoretical Educational Science2022Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, Journals Indexed in Eric
10 infoA Multidisciplinary Origami Activity: Fractions in the Solar SystemARSLAN OKAN, ÇELİKSOY DENİZ, TATLİ ERCANJournal of Inquiry Based Activities2022Uluslararası, Hakemli, Elektronik, Journals Indexed in Eric
11 infoPreservice Early Childhood Education Teachers’ Mathematics Teaching Efficacy Beliefs and Mathematics AnxietiesARSLAN OKAN,MEHMETLİOĞLU DEMİRKIRAN DENİZBaşkent University Journal of Education2020Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, TR DİZİN
12 infoTurkish Prospective Middle School Mathematics Teachers Beliefs and Perceived Self Efficacy Beliefs Regarding the Use of Origami in Mathematics EducationARSLAN OKAN,Işıksal Bostan MineEURASIA Journal of Mathematics, Science & Technology Education2016Uluslararası, Hakemli, Elektronik, SSCI
13 infoOrigami in Mathematics Education The Development and Validation of an Origami Related Self Efficacy ScaleARSLAN OKAN,Işıksal Bostan Mineİlköğretim Online2016Ulusal, Hakemli, Elektronik, TR DİZİN
14 infoOrigaminin matematik eğitiminde kullanılmasına yönelik inanç ölçeği geliştirilmesiARSLAN OKAN,IŞIKSAL BOSTAN MİNE,ŞAHİN ELVANHacettepe Universitesi Egitim Fakultesi Dergisi-Hacettepe University Journal of Education2013Uluslararası, Hakemli, Basılı+Elektronik, SSCI