1 | The role of practicum teachers in mathematics teacher identity development | ARSLAN OKAN | 13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13) | 31.12.2023 | Tam metin bildiri, Elektronik, Budapeşte |
2 | Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretmen Kimliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesi | ARSLAN OKAN | 6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu | 01.11.2023 | Tam metin bildiri, Elektronik, Ankara |
3 | İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevre ve Matematik Eğitimi Entegrasyonu Hakkındaki Görüşlerine Yönelik Tutum Ölçeği Geliştirilmesi | Kumartaş Bilge, ARSLAN OKAN | International Education Congress (Educongress 2023) | 20.10.2023 | Tam metin bildiri, Elektronik, Ankara |
4 | Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yıllarında Matematik Derslerinde Hissettikleri | ARSLAN OKAN | 6. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ | 25.12.2022 | Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Burdur |
5 | Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitiminin Çevre ve Sürdürülebilirlik Eğitimi ile Bütünleştirilmesine İlişkin Görüşleri | TUNCAY YÜKSEL BÜŞRA, ARSLAN OKAN | International Eurasian Educational Research Congress (IXth EJER Congress) | 06.07.2022 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, İzmir |
6 | Teacher identity development of preservice mathematics teachers in informal learning environments | ARSLAN OKAN | THE 27TH CONFERENCE OF MATHEMATICAL VIEWS: DIMAVI27 | 15.09.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Bremen |
7 | Farklı Tip ve Uzunluktaki Matematik Problemlerinde 7. Sınıf Öğrencilerin Başarılarının
İncelenmesi | TOKMAK GÜLİZAR, ARSLAN OKAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
8 | Origami Temelli Matematik Ders Planı Değerlendirme Rubriği Geliştirilmesi | ARSLAN OKAN | 14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021) | 21.05.2021 | Özet bildiri, Elektronik, Burdur |
9 | A Characterization of Student Mathematical Thinking that Emerges During Whole-Class Instruction: An Exploratory Study . | Van Zoest Laura R., Leatham Keith R., ARSLAN OKAN, Ochieng Mary A., Ruk Joshua M., Peterson Blake E., Stockero Shari S. | Psychology of Mathematics Education North American Chapter (PME-NA 40) | 19.11.2018 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Greenville |
10 | The Nature of Student Thinking Avaliable in a Secondary Mathematics Classroom | Ochieng Mary A., Ruk Joshua M., ARSLAN OKAN, Van Zoest Laura R., Leatham Keith R., Peterson Blake E., Stockero Shari S. | Association of Mathematics Teacher Educators 22nd Annual Conference (AMTE 22) | 04.02.2018 | Özet bildiri, Elektronik, Houston, Texas |
11 | LEARNING TO BECOME A RESEARCHER IN AN ONGOING RESEARCH PROJECT: A COMMUNITIES OF PRACTICE PERSPECTIVE | ARSLAN OKAN, Van Zoest Laura R., Ruk Joshua M. | Psychology of Mathematics Education North American Chapter (PME-NA 39) | 09.10.2017 | Özet bildiri, Basılı+Elektronik, INDIANAPOLIS |
12 | Matematik öğretmen adaylarının gözünden matematik eğitiminde araştırılması gereken konular | HASER ÇİĞDEM, ÇELİKDEMİR KÜBRA, ARSLAN OKAN | Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3 (TÜRKBİLMAT-3) | 01.09.2017 | Özet bildiri, Elektronik, Afyonkarahisar |
13 | Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinin Öğretmen Adayları Üzerindeki Etkileri | BULUT AYKUT,ARSLAN OKAN | 12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2016) | 30.09.2016 | Özet bildiri, Basılı, Trabzon |
14 | Minus Sign in Algebraic Equations Strategies and Difficulties | UBUZ BEHİYE,ARSLAN OKAN | 40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-40) | 08.08.2016 | Özet bildiri, Basılı, Szeged |
15 | Turkish prospective middle grades mathematics teachers teaching efficacy beliefs and sources of these beliefs | ARSLAN OKAN,BULUT AYKUT | Ninth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME-9) | 12.03.2016 | Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Prag |
16 | Mathematics teachers in preservice teachers metaphors | HASER ÇİĞDEM,ARSLAN OKAN,ÇELİKDEMİR KÜBRA | Ninth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME-9) | 12.03.2016 | Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Prag |
17 | The Effect of the Origami Course on Preservice Teachers Beliefs and Perceived Self Efficacy Beliefs towards Using Origami in Mathematics Education | ARSLAN OKAN,IŞIKSAL BOSTAN MİNE | Eighth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME-8) | 10.02.2013 | Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Antalya |
18 | Negative numbers From past to present | ARSLAN OKAN | European Conference on Educational Research (ECER 2014) | | Özet bildiri, , Porto |
19 | Development and validation of origami in mathematics education belief scale | ARSLAN OKAN,IŞIKSAL BOSTAN MİNE | European Conference on Educational Research (ECER 2012) | | Özet bildiri, , Cadiz |
20 | The Effects of the Bologna Process on Turkish Higher Education System | ARSLAN OKAN | European Conference on Educational Research (ECER 2013) | | Özet bildiri, , İstanbul |
21 | How did I become such a mathematics teacher | ARSLAN OKAN,HASER ÇİĞDEM | 13th International Congress on Mathematical Education (ICME-13) | | Tam metin bildiri, , Hamburg |