Bildiriler

Bildiri Adı Yazarlar Yayın Yeri Basım Tarihi Açıklama
1The role of practicum teachers in mathematics teacher identity developmentARSLAN OKAN13th Congress of the European Society for Research in Mathematics Education (CERME13)31.12.2023Tam metin bildiri, Elektronik, Budapeşte
2Öğretmen Adaylarının Matematik Öğretmen Kimliklerinin Çeşitli Değişkenler Açısından İncelenmesiARSLAN OKAN6. Uluslararası Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi (TÜRKBİLMAT-6) Sempozyumu01.11.2023Tam metin bildiri, Elektronik, Ankara
3İlköğretim Matematik Öğretmen Adaylarının Çevre ve Matematik Eğitimi Entegrasyonu Hakkındaki Görüşlerine Yönelik Tutum Ölçeği GeliştirilmesiKumartaş Bilge, ARSLAN OKANInternational Education Congress (Educongress 2023)20.10.2023Tam metin bildiri, Elektronik, Ankara
4Ortaokul Matematik Öğretmen Adaylarının Öğrencilik Yıllarında Matematik Derslerinde HissettikleriARSLAN OKAN6. ULUSLARARASI BAŞÖĞRETMEN EĞİTİM VE YENİLİKÇİ BİLİMLER KONGRESİ25.12.2022Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Burdur
5Matematik Öğretmen Adaylarının Matematik Eğitiminin Çevre ve Sürdürülebilirlik Eğitimi ile Bütünleştirilmesine İlişkin GörüşleriTUNCAY YÜKSEL BÜŞRA, ARSLAN OKANInternational Eurasian Educational Research Congress (IXth EJER Congress)06.07.2022Özet bildiri, Basılı+Elektronik, İzmir
6Teacher identity development of preservice mathematics teachers in informal learning environmentsARSLAN OKANTHE 27TH CONFERENCE OF MATHEMATICAL VIEWS: DIMAVI2715.09.2021Özet bildiri, Elektronik, Bremen
7Farklı Tip ve Uzunluktaki Matematik Problemlerinde 7. Sınıf Öğrencilerin Başarılarının İncelenmesiTOKMAK GÜLİZAR, ARSLAN OKAN14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)21.05.2021Özet bildiri, Elektronik, Burdur
8Origami Temelli Matematik Ders Planı Değerlendirme Rubriği GeliştirilmesiARSLAN OKAN14. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK2021)21.05.2021Özet bildiri, Elektronik, Burdur
9A Characterization of Student Mathematical Thinking that Emerges During Whole-Class Instruction: An Exploratory Study .Van Zoest Laura R., Leatham Keith R., ARSLAN OKAN, Ochieng Mary A., Ruk Joshua M., Peterson Blake E., Stockero Shari S.Psychology of Mathematics Education North American Chapter (PME-NA 40)19.11.2018Özet bildiri, Basılı+Elektronik, Greenville
10The Nature of Student Thinking Avaliable in a Secondary Mathematics ClassroomOchieng Mary A., Ruk Joshua M., ARSLAN OKAN, Van Zoest Laura R., Leatham Keith R., Peterson Blake E., Stockero Shari S.Association of Mathematics Teacher Educators 22nd Annual Conference (AMTE 22)04.02.2018Özet bildiri, Elektronik, Houston, Texas
11LEARNING TO BECOME A RESEARCHER IN AN ONGOING RESEARCH PROJECT: A COMMUNITIES OF PRACTICE PERSPECTIVEARSLAN OKAN, Van Zoest Laura R., Ruk Joshua M.Psychology of Mathematics Education North American Chapter (PME-NA 39)09.10.2017Özet bildiri, Basılı+Elektronik, INDIANAPOLIS
12Matematik öğretmen adaylarının gözünden matematik eğitiminde araştırılması gereken konularHASER ÇİĞDEM, ÇELİKDEMİR KÜBRA, ARSLAN OKANTürk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu - 3 (TÜRKBİLMAT-3)01.09.2017Özet bildiri, Elektronik, Afyonkarahisar
13Öğretim Teknolojileri ve Materyal Geliştirme Dersinin Öğretmen Adayları Üzerindeki EtkileriBULUT AYKUT,ARSLAN OKAN12. Ulusal Fen Bilimleri ve Matematik Eğitimi Kongresi (UFBMEK 2016)30.09.2016Özet bildiri, Basılı, Trabzon
14Minus Sign in Algebraic Equations Strategies and DifficultiesUBUZ BEHİYE,ARSLAN OKAN40th Conference of the International Group for the Psychology of Mathematics Education (PME-40)08.08.2016Özet bildiri, Basılı, Szeged
15Turkish prospective middle grades mathematics teachers teaching efficacy beliefs and sources of these beliefsARSLAN OKAN,BULUT AYKUTNinth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME-9)12.03.2016Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Prag
16Mathematics teachers in preservice teachers metaphorsHASER ÇİĞDEM,ARSLAN OKAN,ÇELİKDEMİR KÜBRANinth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME-9)12.03.2016Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Prag
17The Effect of the Origami Course on Preservice Teachers Beliefs and Perceived Self Efficacy Beliefs towards Using Origami in Mathematics EducationARSLAN OKAN,IŞIKSAL BOSTAN MİNEEighth Congress of European Research in Mathematics Education (CERME-8)10.02.2013Tam metin bildiri, Basılı+Elektronik, Antalya
18Negative numbers From past to presentARSLAN OKANEuropean Conference on Educational Research (ECER 2014)Özet bildiri, , Porto
19Development and validation of origami in mathematics education belief scaleARSLAN OKAN,IŞIKSAL BOSTAN MİNEEuropean Conference on Educational Research (ECER 2012)Özet bildiri, , Cadiz
20The Effects of the Bologna Process on Turkish Higher Education SystemARSLAN OKANEuropean Conference on Educational Research (ECER 2013)Özet bildiri, , İstanbul
21How did I become such a mathematics teacherARSLAN OKAN,HASER ÇİĞDEM13th International Congress on Mathematical Education (ICME-13)Tam metin bildiri, , Hamburg