Bildiriler

Bildiri Adı Yazarlar Yayın Yeri Basım Tarihi Açıklama
1Yeni Tüketim Mecrası Instagram’ı KeşifKORKMAZ İLKNUR,DAL NİL ESRAIV.ULUSLARARASI KAFKASYA-ORTA ASYA DIŞ TİCARET VE LOJİSTİK KONGRESİ24.12.2018Tam metin bildiri, Elektronik, Aydın
2MUHAFAZAKÂR TÜKETİCİLERİN HELÂL TURİZME BAKIŞIDAL NİL ESRA,TOPAY GÜLNİHALASEAD IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU 27-29 EKİM 2018 Manavgat ANTALYA20.12.2018Özet bildiri, Elektronik, Manavgat/Antalya
3ELEKTRONİK TİCARETTE GÜVEN OLUŞTURAN FAKTÖRLERİNSATINALMA NİYETİ İLE İLİŞKİSİ: TRENDYOL ALIŞVERİŞ SİTESİ MÜŞTERİLERİ İLEBİR ARAŞTIRMADAL NİL ESRA,Şahin ÖzgeASEAD IV. ULUSLARARASI SOSYAL BİLİMLER SEMPOZYUMU 27-29 EKİM 2018 Manavgat ANTALYA20.12.2018Özet bildiri, Elektronik, Manavgat/Antalya
4Antalya İlinin Marka Şehir Algısına Yönelik Bir AraştırmaDAL NİL ESRA,Akbaba AyşeII. Uluslararası Sosyal Araştırmalar veDavranış Bilimleri Sempozyumu19.12.2018Tam metin bildiri, Elektronik, Antalya
5Sosyal Uyum ve Materyalizm Etkisinde Gösteriş Tüketimine Bir BakışDAL NİL ESRA,KORKMAZ İLKNUR,Yalçın Mustafa17. Uluslararası Katılımlı İşletmecilik Kongresi13.11.2018Tam metin bildiri, Elektronik, İZMİR
6Tüketici Davranışlarında Renklerin RolüTekinarslan Nisan Gül,DAL NİL ESRAV. ULUSLARARASI SOSYAL BEŞERİ VE İDARİ BİLİMLER SEMPOZYUMU12.10.2018Özet bildiri, Elektronik, İstanbul
7Girişimci Pazarlama: Uluslararası Sera, Tarım Ekipmanları ve Teknolojileri Fuarına Katılan İşletmelerin Girişimci Pazarlama Çabalarına Yönelik Bir AraştırmaDAL NİL ESRA,ORAL MÜKERREM,KILIÇ RUKİYEInternational Congress on Political, Economic and Social Studies 201804.07.2018Özet bildiri, Basılı,
8GENÇ TÜKETİCİLERİN İÇME SÜTÜ TÜKETİM ALIŞKANLIKLARIDAL NİL ESRA,ORAL MÜKERREM,KORKMAZ İLKNUR4. Uluslararası Sosyal Beşeri ve İdari Bilimler Sempozyumu28.05.2018Özet bildiri, Elektronik,
9Tüketim Toplumunda Muhafazakâr Tüketiciye Bir BakışTOPAY GÜLNİHAL,DAL NİL ESRAII. INTERNATIONALAPPLIED SOCIAL SCIENCES CONGRESS (C-IASOS)20.05.2018Özet bildiri, Elektronik, Demre/Antalya
10Üniversitelerin Markalaşması:Mehmet Akif Ersoy Üniversitesi’xxnin Markalaşma Sürecinin İncelenmesiGürbüz Celile,ÇETİNKAYA BOZKURT ÖZLEM,DAL NİL ESRA7.Türkiye Lisansüstü Çalışmalar Kongresi12.05.2018Özet bildiri, Basılı, Burdur
11MOBİL PAZARLAMA VE ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİNİN MOBİL PAZARLAMA ALGISI: ÜNİVERSİTE ÖĞRENCİLERİ İLE BİR ARAŞTIRMADAL NİL ESRA,Güldüren Burcu,Söyleyici Gülin Tuğçe,Kılıç Tuğsel ÇisilASEAD II. Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu21-23 Ekim 2017 Belek – Antalya - TÜRKİYE15.11.2017Özet bildiri, Elektronik, Antalya
12ANTALYA’DA ORGANİZE SANAYİ BÖLGESİNDE FAALİYET GÖSTEREN KOBİ’LERİN PAZARLAMA SORUNLARI ÜZERİNE BİR ARAŞTIRMAÇETİNKAYA BOZKURT ÖZLEM,DAL NİL ESRA2.Uluslararası Sosyal Bilimler Sempozyumu10.08.2017Özet bildiri, Elektronik, Antalya
13Bireysel Yenilikçiliğin Tüketici Yenilikçiliğine Etkisinde FoM0’xxnun Aracılık RolüKORKMAZ İLKNUR,DAL NİL ESRAPPAD 24.PAZARLAMA KONGRESİÖzet bildiri, , Kuşadası/Aydın